Συνάντηση εργασίας, με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή , με αντικείμενο το έργο της Μεσογειακής Χάραξης, του νέου οδικού άξονα, που θα συνδέει την πόλη της Ρόδου με το αεροδρόμιο και θα αποσυμφορήσει τον παραλιακό δρόμο, είχε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάνος Κόνσολας.

Ο Υπουργός Υποδομών κ. Καραμανλής, προχωρά μεθοδικά την ωρίμανση και την ολοκλήρωση των μελετών για το έργο. Άλλωστε μαζί με τον κ. Κόνσολα είχαν φέρει στη Βουλή το θέμα , τον Φεβρουάριο του 2017.

Πρόκειται, για έργο με εκτιμώμενο προϋπολογισμό 77 εκατομμυρίων ευρώ, το πιο μεγάλο έργο πνοής που έχει γίνει στη Ρόδο τα τελευταία χρόνια.

Ο νέος οδικός άξονας , έτσι όπως σχεδιάζεται,  θα ξεκινάει από το Νέο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου και θα καταλήγει στον υπάρχοντα κόμβο Παστίδας, της οδού Ανατολικές Ακτές – Αεροδρόμιο.

Θα συνδέεται, με το υπόλοιπο οδικό δίκτυο, με τρεις ισόπεδους κόμβους στις θέσεις Νέο Νοσοκομείο, Κανδήλι και Ιαλυσό. Στην πόλη της Ρόδου, η σύνδεση με τη νέα οδό, θα γίνεται στον κόμβο του Νέου Νοσοκομείου, με προέκταση της οδού Γεωργίου Σεφέρη.

Ο νέος σύγχρονος οδικός άξονας, θα μειώσει την απόσταση ανάμεσα στην πόλη της Ρόδου και το αεροδρόμιο, θα διευκολύνει τις μετακινήσεις χιλιάδων πολιτών και επισκεπτών του νησιού, θα αποσυμφορήσει τον παραλιακό δρόμο και τον αστικό ιστό από την κυκλοφορία και κυρίως, θα είναι ένας σύγχρονος και ασφαλής δρόμος που θα μειώσει τα ατυχήματα.

Από τη σύσκεψη που έγινε με τη συμμετοχή του κ.Καραμανλή και του κ.Κόνσολα προέκυψαν τα εξής:

-Ολοκληρώθηκε η μελέτη κόστους-ωφέλειας.

-Για το έργο, απαιτούνται συμπληρωματικές μελέτες, για τα τρία τεχνικά έργα από την αρχή της χάραξης έως το Κανδήλι, για το τμήμα Κανδήλι-Αεροδρόμιο, για τις γεωτεχνικές μελέτες και το κτηματολόγιο.

-Η χρηματοδότηση των συμπληρωματικών μελετών, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με συγκεκριμένο κωδικό. Θα ακολουθήσει η διαγωνιστική διαδικασία.

-Η χρηματοδότηση της κατασκευής του έργου, θα οριστικοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των συμπληρωματικών μελετών και το συνολικό κόστος εκτιμάται στα 77 εκ.ευρώ.

-Ο κ.Καραμανλής, έχει ήδη ξεκινήσει συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη χρηματοδότηση του έργου και ιδιαίτερα για το τμήμα Ι.Κ Κανδηλίου-Αεροδρόμιο, που έχει το υψηλότερο κόστος ( 40 εκ.ευρώ).

Σε δήλωση του, ο κ.Κόνσολας, επισημαίνει:

«Θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό Υποδομών κ. Καραμανλή, που από την εποχή που ήμασταν ακόμα στην αντιπολίτευση, αντιλήφθηκε πόσο σημαντικό είναι αυτό το έργο.

Είναι το πιο μεγάλο έργο υποδομής που έχει σχεδιαστεί στη Ρόδο τα τελευταία χρόνια, θα αλλάξει την εικόνα όλου του οδικού δικτύου.

Η ένταξη της χρηματοδότησης των συμπληρωματικών μελετών στο ΠΔΕ είναι το προτελευταίο βήμα.

Με μεγάλη ικανοποίηση, βλέπουμε και το ενδιαφέρον της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων για την χρηματοδότηση του έργου κατασκευής.

Είναι δεδομένο , σε ό,τι με αφορά, ότι θα παρακολουθώ βήμα-βήμα τη διαδικασία και την πρόοδο».