Το πρόβλημα των κενών θέσεων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Δωδεκανήσου, αναδεικνύει με Ερώτηση που κατέθεσε προς τον Υπουργό Παιδείας, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας.
Όπως επισημαίνει ο κ. Κόνσολας, τέσσερις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής περιόδου σε μία κατ’ εξοχήν νησιωτική περιοχή με αυξημένες ανάγκες, όπως είναι τα Δωδεκάνησα, εξακολουθούν να υπάρχουν κενά εκπαιδευτικών στην παράλληλη στήριξη στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Δωδεκανήσου.
Ειδικότερα, μέχρι στιγμής, παρατηρούνται εβδομήντα δύο (72) κενές θέσεις δασκάλων παράλληλης στήριξης και δεκαοκτώ (18) κενές θέσεις νηπιαγωγών παράλληλης στήριξης κάτι που σημαίνει ότι, όχι μόνο δεν υπήρξε έγκαιρος προγραμματισμός, αλλά δεν καλύφθηκαν τα κενά ούτε στην πρώτη ούτε στη δεύτερη φάση πρόσληψης των αναπληρωτών.
Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου θεωρεί ότι με αυτό τον τρόπο υποβαθμίζεται η εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές ανάγκες και των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, που η ίδια η Πολιτεία έχει πιστοποιήσει με γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ. Τονίζει ότι οι μαθητές έχουν ανάγκη παράλληλης και πλήρους στήριξης από εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής, πρέπει να ακολουθούν ένα ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και ζητά την άμεση κάλυψη των κενών.
Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της Ερώτησης του κ. Κόνσολα.