Ανάμεσα σε αυτούς και ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, που έχει επισημάνει τις αθέμιτες πρακτικές που χρησιμοποιούνται από ορισμένες εισπρακτικές εταιρείες αλλά και την έλλειψη ενημέρωσης των οφειλετών, σχετικά με τα δικαιώματά τους αλλά και τους περιορισμούς που θέτει ο νόμος στη λειτουργία αυτών των εταιρειών.
 
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όπως επισημαίνεται στην απάντηση του Υπουργείου Ανάπτυξης προς τον κ. Κόνσολα, προχώρησε σε ελέγχους και διασταύρωση καταγγελιών που έγιναν, με αποτέλεσμα να επιβληθούν συνολικά πρόστιμα, ύψους 390.000 ευρώ σε 6 εισπρακτικές εταιρείες που θεωρήθηκε ότι παραβίασαν το νόμο.
 
Σε δήλωσή του ο κ. Κόνσολας επισημαίνει:
 
” Οι πολίτες-καταναλωτές και οι οφειλέτες έχουν δικαιώματα και μπορούν να τα ασκήσουν.
 
Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, δημιουργήθηκε τμήμα Μητρώου. 
 
Εκεί ο καταναλωτής ή ο οφειλέτης μπορεί να υποβάλλει καταγγελίες για τις αθέμιτες πρακτικές που παραβιάζουν το νόμο και μετέρχονται ορισμένες εισπρακτικές εταιρείες. Πρακτικές που καταρρακώνουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
 
Το Κράτος μπορεί να αντιμετωπίζει δημοσιονομικά προβλήματα αλλά οφείλει και μπορεί να προστατεύει τα δικαιώματα των πολιτών και την έννοια της ανθρώπινης αξιοπρέπειας”.