«Η κυβέρνηση έφερε ένα νομοσχέδιο που, θεωρητικά, περιέχει ρυθμίσεις για το θεματικό τουρισμό, την τουριστική εκπαίδευση και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στον τουρισμό, αλλά σε επίπεδο ουσίας και περιεχομένου, δεν αντιμετωπίζει κανένα από τα μεγάλα προβλήματα και δεν δημιουργεί προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του θεματικού τουρισμού», τόνισε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας, κ.Μάνος Κόνσολας, μιλώντας στη χθεσινή συζήτηση επί της αρχής του νομοσχεδίου του Υπουργείου Τουρισμού στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.

Ο κ.Κόνσολας τόνισε ότι το νομοσχέδιο δεν δίνει καμία λύση στα υπαρκτά και μεγάλα προβλήματα τομέων και μορφών του τουρισμού μας και αποτελείται από διάσπαρτες και αποσπασματικές ρυθμίσεις,οι οποίες για να εφαρμοστούν, χρειάζεται η έκδοση και ενεργοποίηση ενός μεγάλου αριθμού υπουργικών αποφάσεων.

Ιδιαίτερα στην περίπτωση του Τουρισμού Υγείας, ο Μάνος Κόνσολας, επισήμανε ότι η κυβέρνηση παρέλαβε έτοιμο το θεσμικό πλαίσιο αλλά τέσσερα (4) χρόνια δεν έκανε απολύτως τίποτα.

Η κυβέρνηση δημιουργεί νέο μητρώο για τον Τουρισμό Υγείας, από τη στιγμή που ο νόμος 4179 του 2013 και η Κοινή Υπουργική Απόφαση, ρύθμιζαν αυτό το ζήτημα, ενώ με την παρ. 1 του Άρθρου 26 του ν.4276/2014,  υπήρξε πρόβλεψη – καθορισμός των ειδικών όρων και προϋποθέσεων για τη σύσταση και τήρηση του Μητρώου Παρόχων Ιατρικού Τουρισμού στο Υπουργείο Τουρισμού.

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου έκανε και ειδική αναφορά στις ΑΣΤΕ και στη διάταξη του νομοσχεδίου για τον καθορισμό των υποχρεώσεων και των δικαιωμάτων του εκπαιδευτικού προσωπικού των ΑΣΤΕ που παραπέμπεται σε…άλλη μία υπουργική απόφαση.

«Υπάρχουν πολύ σοβαρότερα προβλήματα στις ΑΣΤΕ», τόνισε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας, όπως:

«Η αναβάθμιση των ΑΣΤΕ και η μετεξέλιξή τους σε διαβαθμισμένες εκπαιδευτικές δομές Ξενοδοχειακών Σπουδών.

Η αλλαγή και ο εκσυγχρονισμός των προγραμμάτων σπουδών, που πρέπει να έρθουν στο σήμερα και να αντανακλούν στις ανάγκες της αγοράς.

Η ανάγκη δημιουργίας αγγλόφωνων τμημάτων, που θα προσελκύσουν αλλοδαπούς φοιτητές με δίδακτρα.

Η θεσμική κατοχύρωση της δυνατότητας των σπουδαστών των ΑΣΤΕ να συνεχίζουν τις σπουδές τους σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.

Η αξιοποίηση των εγκαταστάσεων και των υποδομών των ΑΣΤΕ και τη θεσμοθέτηση του αυτοδιοίκητου των ΑΣΤΕ στα πρότυπα του θεσμικού πλαισίου που είχε δημιουργηθεί για τη διοίκηση των ΑΕΙ».