κ. Θεόδωρο Δρίτσα, αλλά και προς το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ζήτησε να υπάρξει ένα ακόμα δρομολόγιο που θα επεκτείνει τη γραμμή Πειραιά-Ρόδου και θα προσεγγίζει την Κάρπαθο, τη Χάλκη και την Κάσο.
Σε δήλωσή του, ο Μάνος Κόνσολας επισημαίνει:
«Υπάρχουν οι αντικειμενικοί λόγοι και οι συνθήκες για να υπάρξει επέκταση του δρομολογίου Πειραιάς-Ρόδος και να προσεγγίζει το πλοίο, μία φορά την εβδομάδα, σε Κάρπαθο, Κάσο και Χάλκη.
Είναι μια προοπτική που θα ενισχύσει τον τουρισμό αυτών των νησιών και ταυτόχρονα θα εξυπηρετήσει τους νησιώτες».
Το πλήρες κείμενο της παρέμβασης του κ. Κόνσολα, έχει ως εξής:
Αθήνα, 22 Μαΐου 2015,
Προς:
Αξιότιμους Κύριους
1. Θεόδωρο Δρίτσα
Αν. Υπουργό Ναυτιλίας και Τουρισμού
2. Πρόεδρο Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών
Είναι δεδομένο ότι απαιτείται επανασχεδιασμός των ακτοπλοϊκών δρομολογίων προκειμένου να αποκατασταθούν αδικίες και στρεβλώσεις και να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες.
Η Κάρπαθος, η Κάσος και η Χάλκη, για παράδειγμα, εκ των πραγμάτων χρειάζονται μια αξιόπιστη και με μεγαλύτερη συχνότητα ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Ρόδο και τον Πειραιά.
Υπάρχουν αντικειμενικοί λόγοι και συνθήκες που επιβάλλουν την επέκταση του δρομολογίου Πειραιάς-Ρόδος, τουλάχιστο μια φορά την εβδομάδα, προκειμένου να προσεγγίζει τα λιμάνια της Καρπάθου, της Κάσου και της Χάλκης.
Είναι βέβαιο ότι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα αυξηθεί ο τουρισμός και η επισκεψιμότητα αυτών των νησιών, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο και ταυτόχρονα θα βελτιωθεί και η εξυπηρέτηση των νησιωτών.
Ευελπιστώ ότι θα εξετάσετε τη συγκεκριμένη πρόταση στο μέτρο των πραγματικών της διαστάσεων.
Με εκτίμηση
Μάνος Κόνσολας
Βουλευτής Δωδεκανήσου