Κύριοι Υπουργοί, 
 
Στο κύμα διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών, στην Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση, εντάχθηκαν και αυτοί με ειδικότητα νοσηλευτικής. 
 
Μέχρι σήμερα, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν αυξημένες ανάγκες στις δομές δημόσιας υγείας και στο ΕΣΥ, δεν έχει προχωρήσει η απορρόφησή τους εκεί που πραγματικά έχει διακριβωθεί έλλειψη προσωπικού που να αντιστοιχεί στην ειδικότητα τους.
 
 
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κινδυνεύουν με απόλυση. 
 
Αξίζει να επισημανθεί ότι σε πολλούς από αυτούς υπάρχει έντονο το συναίσθημα της άνισης αντιμετώπισης, τη στιγμή που είχαν προσληφθεί στο δημόσιο με διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και δεν έχουν την ίδια αντιμετώπιση με αυτή των δημοτικών αστυνομικών ή άλλων κατηγοριών που μπήκαν στο δημόσιο με διαδικασίες ΑΣΕΠ, και για τους οποίους υπήρχε κυβερνητική δέσμευση ότι δεν θα κινδυνεύσουν με απόλυση. 
 
Οι εκπαιδευτικοί, με ειδικότητα νοσηλευτικής, μπορούν να απασχοληθούν στο ΕΣΥ και τις δομές δημόσιας υγείας, στα 56 ΙΕΚ που υπάρχουν αντίστοιχες ειδικότητες, στα Σχολεία Ειδικής Αγωγής, στα ΤΕΙ, στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και στις σχολές του ΟΑΕΔ. 
 
Από τις 1075 θέσεις που προκήρυξε το Υπουργείο Παιδείας για τα ΙΕΚ, μόνο οι 47 αφορούν σε εκπαιδευτικούς με ειδικότητα νοσηλευτικής, τη στιγμή που στο κύμα διαθεσιμότητας εντάχθηκαν 291. 
 
Είναι σαφές ότι τουλάχιστον για αυτούς που είχαν μπει στο δημόσιο με διαδικασίες ΑΣΕΠ θα πρέπει να υπάρξει άμεση απορρόφηση, τη στιγμή μάλιστα που έχουν διακριβωθεί συγκεκριμένες ανάγκες, που σχετίζονται με την ειδικότητα τους. ιδιαίτερα στο χώρο της δημόσιας υγείας. 
 
Κατόπιν των ανωτέρω
Ερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί
 
1. Εάν γνωρίζουν το πρόβλημα. 
 
2. Εάν προτίθενται να αναλάβουν πρωτοβουλία για την απορρόφηση των εκπαιδευτικών, με ειδικότητα νοσηλευτικής, που μπήκαν στο δημόσιο με διαδικασίες ΑΣΕΠ. 
 
 
Ο ερωτών Βουλευτής