«To Υπουργείο Παιδείας έχει δημιουργήσει σύγχυση σχετικά με τον τρόπο εξέτασης και βαθμολόγησης των μαθητών και μαθητριών του Γενικού Λυκείου», επισημαίνει σε Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο Τομεάρχης Τουρισμού και Βουλευτής Δωδεκανήσου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μάνος Κόνσολας.

Ο κ. Κόνσολας αναδεικνύει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, αφού από τις  11 Οκτωβρίου 2018 με ενημερωτικό του έγγραφο, το Υπουργείου Παιδείας και με  αρ. πρωτ. 169626/Δ2, προέβλεπε την αλλαγή του τρόπου εξέτασης και του τρόπου βαθμολόγησης, καθώς προγραμματιζόταν επαναληπτικό διαγώνισμα όχι μόνο στο πρώτο τετράμηνο, αλλά και στο δεύτερο.

Έκτοτε, δεν υπήρχε ούτε σαφής οδηγία, αλλά ούτε και κανονιστικό πλαίσιο, από την πλευρά του Υπουργείου, για το αν θα εφαρμοστεί η αλλαγή αυτή ή αν θα συνεχιστεί η διαδικασία που ίσχυε μέχρι σήμερα, κατά την οποία προβλέπεται μόνο ένα επαναληπτικό διαγώνισμα στο πρώτο τετράμηνο και εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς, τουλάχιστον για τις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου.

Αποτέλεσμα αυτής της σύγχυσης και της ασάφειας είναι ότι σε ορισμένα Λύκεια έχει ήδη προγραμματιστεί η διεξαγωγή  επαναληπτικών διαγωνισμάτων, με το σκεπτικό ότι, αν ψηφιστεί ο νέος νόμος, δεν θα υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για να γίνουν.

Σε κάποια άλλα Λύκεια, όμως, δεν προγραμματίζονται διαγωνίσματα, από τη στιγμή που θεωρούν ότι ισχύει ο υφιστάμενος νόμος αφού δεν έχει ψηφιστεί νέος.

Ο Μάνος Κόνσολας ζητά από τον Υπουργό Παιδείας να ξεκαθαρίσει τι ακριβώς ισχύει.

 

Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της Ερώτησης του κ. Κόνσολα.

21.03.2019, ΕΡΩΤΗΣΗ_ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ