Σε καμία, όμως, περίπτωση αυτός ο επανασχεδιασμός δεν μπορεί να έρχεται σε αντίθεση με την έννοια του εξορθολογισμού, να συντελείται ο αποκλεισμός μιας ολόκληρης περιοχής, όπως συμβαίνει στην Κάρπαθο.
Η κατάργηση του δρομολογίου που συνέδεε το Διαφάνι Καρπάθου με τον Πειραιά, οδηγεί στην απομόνωση μια ολόκληρη περιοχή 800 ανθρώπων αφού το λιμάνι στη Διαφάνι εξυπηρετούσε τους πολίτες αλλά και τους επισκέπτες στο Διαφάνι, στην Όλυμπο και στην Αυλώνα, την επικοινωνία τους με τον Πειραιά και τα άλλα νησιά αλλά και την τροφοδοσία της περιοχής.
Την ίδια στιγμή, από 29/10/2013, καταργείται και η επιδοτούμενη γραμμή Διαφάνι – Πηγάδια που είχε σημαντική κίνηση επιβατών, εξυπηρετούσε τις ανάγκες της περιοχής και κόστιζε 800 ευρώ ανά δρομολόγιο. Την ίδια στιγμή που διατηρούνται άλλες γραμμές που έχουν υπερδιπλάσιο κόστος και αισθητά μειωμένη κίνηση, το Διαφάνι Καρπάθου αλλά και η ευρύτερη περιοχή, καταδικάζονται σε απομόνωση.
Κατόπιν των ανωτέρω
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Εάν γνωρίζει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, ποια κριτήρια εφαρμόστηκαν στον σχεδιασμό για τη μίσθωση άγονων δρομολογιακών γραμμών και αν προτίθεται να αποκαταστήσει την άδικη αντιμετώπιση που υφίσταται το Διαφάνι Καρπάθου και η ευρύτερη περιοχή, από αυτό τον σχεδιασμό.
Ο ερωτών Βουλευτής