Με παρέμβασή του προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, ζητά την ενίσχυση του αεροδρομίου της Ρόδου με Ηλεκτρονικούς Μηχανικούς Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας.

Αναφέρει ότι το τμήμα Δ19/Δ (Ηλεκτρονικών ATSEP) που είναι το τμήμα υποστήριξης συστημάτων αεροναυτιλίας του αεροδρομίου Ρόδου έχει στην ευθύνη του τον δεύτερο μεγαλύτερο αριθμό συστημάτων αεροναυτιλίας, ενώ παρέχει τεχνική υποστήριξη σε όλα τα συστήματος αεροναυτιλίας αλλά και στα ειδικά συστήματα που λειτουργούν σε αεροδρόμια νησιών όπως η Κάρπαθος, η Κάσος και το  Καστελόριζο.

Τονίζει ότι στο συγκεκριμένο τμήμα η τελευταία πρόσληψη έγινε πριν από 14 χρόνια, ενώ την επόμενη διετία επίκειται η συνταξιοδότηση εργαζομένων, γεγονός που θα εντείνει το ήδη σοβαρό πρόβλημα υποστελέχωσης.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης (στο οποίο διακινείται παρεμφερής αριθμός επιβατών με αυτό της Ρόδου) στο ανάλογο τμήμα και στη συγκεκριμένη ειδικότητα υπηρετούν 34 άτομα, ενώ στο αεροδρόμιο της Ρόδου μόνο 19.

«Μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, η ασφάλεια των μεταφορών μετατρέπεται πλέον σε ζήτημα άμεσης προτεραιότητας.

Με δεδομένο ότι μέσα από το αεροδρόμιο της Ρόδου το 2022 διακινήθηκαν 5.857.036 επιβάτες, είναι άμεση ανάγκη η ενίσχυση του συγκεκριμένου τμήματος με  Ηλεκτρονικούς Μηχανικούς Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας μέσα από τη διαδικασία των νέων προσλήψεων», αναφέρει ο Βουλευτής Δωδεκανήσου.

Επισυνάπτεται το πλήρες κείμενο της παρέμβασης του κ. Κόνσολα.

22.03.2023, ΕΡΩΤΗΣΗ_Ενίσχυση του αεροδρομίου της Ρόδου με Ηλεκτρονικούς Μηχανικούς Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας